Το σκρουτζ είναι βασικά μια πλατφόρμα που θέλει να μας βοηθήσει να βρούμε ένα προϊόν σε όσο πιο οικονομική τιμή γίνεται. Τα τελευταια χρόνια βέβαια προσπαθει να εξελιχθεί. Nα αντιγράψει θα πω εγω την συνταγή επιτυχίας του Amazon. Αγοράζοντας μεταφορική εταιρία για να προωθεί η ίδια τα προϊόντα των καταστημάτων χωρίς ακόμα το κομμάτι του logistics.
Οι ανταγωνιστές της πιο διάσημης πλατφόρμας σύγκρισης τιμών είναι αρκετοί και σημαντικοί. Αν και μερικοί θα περίμεναν να έχει ανταγωνιστές μόνο παρόμοιες πλατφόρμες μερικοί απο αυτούς είναι τα
- bestprice.gr
- public.gr
- car.gr
- amazon.com
- facebook.com
Τα παραπάνω στηρίζονται σε δεδομένα απο το έγκυρο εργαλείο του διαδικτυακού SEO Semrush. Οπότε τα αποτελέσματα δεν αμφισβητούνται. Παράλληλα έχουν να κάνουν με τις παρόμοιες φράσεις που χρησιμοποιούνται, τις φράσεις αναζήτησης που δίνουν οι χρήστες στο Google και όπως επίσης το traffic του κάθε site.
Έτσι το bestprice ως βασικός ανταγωνιστής του σκρουτζ έχει 217Κ κοινές φράσεις το public.gr 92K το car.gr 67K, το amazon 87K και το facebook 111K
Οι χρήστες ανεξάρτητα από την καραντίνα, έχουν και εκείνοι τις συνήθειες τους και μια συγκεκριμένη αγοραστική συμπεριφορα. Υπάρχουν χρήστες που απλά κοιτάνε κάνοντας ένα μοντέρνο windows shopping. Υπάρχουν εκείνοι που απο ανάγκη δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που δεν τους χαλάει να το αγοράσουν φθηνότερα. Μιας και διαφορετικά θα ένιωθαν οτι ίσως θα ήταν κορόϊδα.
Κάνοντας μια μικρή έρευνα λοιπόν τι αναζητούν οι Έλληνες χρήστες στο σκρουτζ ανεξάρτητα αν αγοράζουν ή όχι βρήκαμε και μια κατηγορία προϊόντων που μας προκάλεσε ενδιαφέρον.
Οι πέντε πρώτες κατηγορίες προϊόντων απο τις εκατοντάδες που αναζητούν οι χρήστες μέσα από το σκρουτζ λοιπόν είναι για τον τελευταίο χρόνο Ιούνιος 2020 με Ιούνιος 2021:
- Κινητά με περίπου 34%
- Laptop με σχεδόν 17%
- Αθλητικά Παπούτσια με 16%
- Είδη Sex Shop με 21%
- Tablet με 12%
Να λοιπόν ένα ενδιαφέρον στοιχείο. Εκτός από είδη σπιτιού και τεχνολογίας υπάρχουν και εκείνα τα προϊόντα που κανείς ίσως δεν παραδέχεται ότι ψάχνει αλλά προμηθεύεται κυρίως από το σκρουτζ.
Συνοψίζοντας
Μια σημαντική λοιπόν πλατφόρμα, που έχει μπει στην καθημερινότητα μας. Είναι εδώ για να μας βοηθάει στην καλύτερη δυνατόν επιλογή κατα την αγορά ενός προϊόντος χωρίς όμως να σημαίνει ότι το έχουμε απαραίτητα και ανάγκη είτε είναι αθλητικά παπούτσια ή είδη sex shop. Μιας και ο καταιγισμός των πληροφοριών και του Google μας βοηθάει πλεον σε όλα.